Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5208
Title: Визначення організаційно-педагогічних умов професійної підготовки офіцерів запасу
Other Titles: Definition of organizational and pedagogical conditions of professional training of reserve officers
Определение организационно-педагогических условий профессиональной подготовки офицеров запаса
Authors: Подтергера, Євген Миколайович
Подтергера, Евгений Николаевич
Podtergera, Eugene Mykolayovуch
Keywords: організаційно-педагогічні умови
професійна підготовка
офіцери запасу
підготовка офіцерів
визначення умов
organizational and pedagogical conditions
professional training
reserve officers
training of officers
definition of conditions
организационно-педагогические условия
профессиональная подготовка
офицеры запаса
подготовка офицеров
определение условий
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Подтергера Є. М. Визначення організаційно-педагогічних умов професійної підготовки офіцерів запасу / Є. М. Подтергера // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 168-173.
Abstract: У статті уточнюється сутність поняття «організаційно-педагогічні умови»; систематизуються фактори, які впливають на організацію професійної підготовки офіцерів запасу у вищій військовій школі. На цій основі визначаються організаційно-педагогічні умови, реалізація яких в процесі підготовки студентів вищих навчальних закладів як офіцерів запасу забезпечить її результативність. В статье уточняется сущность понятия «организационно-педагогические условия»; систематизируются факторы, которые влияют на организацию профессиональной подготовки офицеров запаса в высшей военной школе. На этой основе определяются организационно-педагогические условия, реализация которых в процессе подготовки студентов высших учебных заведений как офицеров запаса обеспечит ее результативность. The article specifies the essence of conception «organizational and pedagogical conditions»; systematizes the factors influencing organization of reserve officers’ training in High Military School. Due to this the author ascertains organizational and pedagogical conditions whоse realization in training High School students as reserve officers will provide its effectiveness.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5208
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf235.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.