Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5199
Назва: Досвiд впровадження освітньої робототехніки
Інші назви: Experience in implementing educational robotics
Опыт внедрения образовательной работотехники
Автори: Корабльов, Вячеслав Анатолійович
Кораблев, Вячеслав Анатольевич
Korablyov, Vyacheslav Anatoliyovych
Бєляєва, І. І.
Беляева, И. И.
Belyayeva, І. І.
Ключові слова: освітня робототехніка
робототехніка
науково-технічна творчість
роботи
образовательная работотехника
работотехника
научно-техническое творчество
роботы
educational robotics
robotics
scientific and technical creativity
works
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Бєляєва І. І. Досвiд впровадження освітньої робототехніки / І. І. Бєляєва, В. А. Корабльов // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.). / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 17-19. .
Короткий огляд (реферат): Розвиток суспільства потребує підготовки майбутнього покоління до сприйняття робототехніки як сучасної складової повсякденної дійсності.У статті розкрито значення термінів «робототехніка» та «освітня робототехніка». Робототехніка — це область техніки, пов'язана з розробкою і застосуванням роботів і комп'ютерних систем управління ними. Освітня робототехніка — це новий міждисциплінарний напрямок навчання, що інтегрує знання з фізики, мехатроніки, технології, математики, кібернетики та ІКТ, що, у власну чергу, дозволяє залучити в процес інноваційного науково- технічної творчості учнів різного віку. Развитие общества требует подготовки будущего поколения к восприятию робототехники как современной составляющей повседневной действительности. В статье раскрыто значение терминов «работотехника» и «образовательная работотехника». Работотехника - это область техники, связанная с разработкой и применением роботов и компьютерных систем управления ими. Образовательная работотехника - это новый междисциплинарное направление обучения, интегрирует знания по физике, мехатроники, технологии, математики, кибернетики и ИКТ, что, в свою очередь, позволяет вовлечь в процесс инновационного научно технического творчества учащихся разного возраста. The development of society requires the preparation of the future generation for the perception of robotics as a modern component of everyday reality. Robotics is an area of ​​technology related to the development and use of robots and computerized systems for controlling them. Educational robotics is a new interdisciplinary line of learning that integrates knowledge of physics, mechatronics, technology, mathematics, cybernetics and ICT, which, in turn, allows to involve students of different ages in the process of innovative scientific and technical creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5199
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Experience in implementing.pdf619.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.