Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобровольська, Леся Станіславівна-
dc.contributor.authorDobrovolska, Lesya Stanislavivna-
dc.date.accessioned2019-12-02T09:08:23Z-
dc.date.available2019-12-02T09:08:23Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДобровольська Л. С. Лінгводидактичні особливості процесу оволодіння рідною мовою / Л. С. Добровольська // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 152-153.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5154-
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості «активного підходу» до проблеми спілкування, вперше розробленого Вільгельмом фон Гумбольтом. Автор уточнює поняття «мова», «мовлення», «мовна активність»; показує, що процес оволодіння рідною мовою має спонтанне походження і вдосконалюється в процесі спілкування. The article analyses “the active approach” to the problem of communication which was first studied by Wilhelm von Humboldt. The author specifies the terms “language”, “speech” and “speech activity”; proves that the process of mastering the mother tongue has spontaneous origin and it is perfected in the process of communication.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмоваuk
dc.subjectlanguageuk
dc.subjectмовленнєва активністьuk
dc.subjectspeech activityuk
dc.subjectоволодіння рідною мовоюuk
dc.subjectmastering your mother tongueuk
dc.titleЛінгводидактичні особливості процесу оволодіння рідною мовоюuk
dc.title.alternativeLinguididactic features of the process of mastering the mother tongueuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50.pdf130.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.