Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Назва: Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання
Автори: Єремчук, М. О.
Ключові слова: психологічні особливості
педагогічна взаємодія
інтенсивне навчання
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Єремчук М. О. Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання / М. О. Єремчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 145-149.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні особливості взаємодії в умовах інтенсивного навчання. Представлені результати апробації моделі інтенсивного навчання, отримані в результаті формуючого експерименту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremchuk.pdf84.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.