Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5120| Назва: | Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання |
| Автори: | Єремчук, М. О. |
| Ключові слова: | психологічні особливості педагогічна взаємодія інтенсивне навчання |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Єремчук М. О. Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання / М. О. Єремчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 145-149. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психологічні особливості взаємодії в умовах інтенсивного навчання. Представлені результати апробації моделі інтенсивного навчання, отримані в результаті формуючого експерименту. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5120 |
| Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Yeremchuk.pdf | 84.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.