Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5092
Назва: До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей
Інші назви: О question of upgrading of teaching of graphic disciplines to students of junior courses of architectural and artistic specialities
Автори: Бредньова, В. П.
Бреднёва, В. П.
Brednyova, V. P.
Смичковська, Ольга Михайлівна
Smychkovska, Olga Mykhailivna
Прохорец, І. М.
Ключові слова: графічні дисципліни
моніторинг якості навчання
інноваційний підхід
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
графічна культура
graphic disciplines
monitoring of quality of studies
innovative approach
students of architectural and artistic specialities
graphic culture
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Бредньова В. П. До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей / В. П. Бредньова, О. М. Смичковська, І. М. Прохорец // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. - 2018. - №11. - С. 53-56.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості. The questions of improvement and increase of efficiency of teaching of graphic disciplines are in process examined in the studies of students of the first-second courses of architectural and artistic specialities. On the basis of long-term own experience of teaching and by means of comparative analysis of experimental data the marked problems and underline positive forms of the integrative and of the innovative going near maintenance of modern graphic education. Marked also, that graphic disciplines assist the capture of modern architectonically-artistic graphic arts, forming of artistic intuition and graphic culture, skills, and also tastes of future graduating students of establishments of higher education (EHE) and lie in plane general spirituality of personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5092
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brednyova.pdf703.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.