Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
Назва: Методика діагностики якості навчально-виховного процесу
Автори: Петухова, Тетяна Анатоліївна
Petukhova, Tetіana Anatoliivna
Хералла, Т. Б.
Ключові слова: педагогічні інновації
якість навчально-виховного процесу
Дата публікації: 2016
Видавництво: Львівська педагогічна спільнота
Бібліографічний опис: Петухова Т. А. Методика діагностики якості навчально-виховного процесу / Т. А. Петухова, Т. Б. Хералла // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2016. – С. 144-145.
Короткий огляд (реферат): Кардинальні зміни, що відбуваються в системі освіти, вимагають від учителів суттєвого і всебічного підвищення кваліфікації. Це, в свою чергу, потребує нових методів об'єктивного контролю за якістю викладання як в період підготовки майбутніх вчителів, так і в процесі їх професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_ Petukhova, Tatіana Anatoliivna.pdf912.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.