Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5048
Назва: Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій
Автори: Artemieva, Inna Serhiivna
Артемьєва, Інна Сергіївна
Вічева, Г. С.
Ключові слова: компетентність
майбутній вчитель технологій
вчитель трудового навчання та технологій
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Артемьєва І. С. Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій / І. С. Артемьєва, Г. С. Вічева // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи». – Одеса, 2019. – С. 35-36.
Короткий огляд (реферат): Специфіка системи освіти полягає в тому, що вона має не тільки озброювати знаннями осіб, які навчаються, а й в наслідок швидкої і постійної зміни знань, формувати в них потребу в безперервному самостійному оволодінні вміннями та навичками самоосвіти, а також формувати самостійний і творчий підхід до знань протягом всього активного життя людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5048
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_ Artemieva.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.