Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5030
Назва: Інтерв’ю з невластивою для журналістської форми функцією
Інші назви: Interview with a feature that is not peculiar to the journalist form
Автори: Слюсаренко, Марія Іванівна
Sliusarenko, Mariia Ivanivna
Ключові слова: interview
genre of investigation
political tool
reproducible form
advertising
інтерв’ю
жанр дослідження
політичний інструмент
відтворювана форма
реклама
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Слюсаренко М. І. Інтерв’ю з невластивою для журналістської форми функцією / М. І. Слюсаренко // RS Global International, Proceeding of the XIV International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society. Одеса. – 2019. – С. 41–44.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про жанр інтерв'ю - привабливу форму журналістики. Це затребуване у авторів, аудиторії та науковців. Інтерв'ю називають живими жанрами, їх цінують за достовірність. Одержувач інтерв'ю може стати свідком спілкування і особисто зрозуміти, хто що говорить. Добре продумана розмова з авторитетним журналістом покликана з’ясувати публічні події чи проблеми, сприяти вирішенню важливих для громадян питань. Жанр інтерв'ю використовується у неформальній для журналістської форми функції: пропаганді політичних інтересів та заохоченні видавців корпоративних журналів. Такі матеріали компрометують журналістів та редакторів. Інтерв'ю Маргарет Симонян з О. Петровим та Р. Бошировим не з’ясувало суті візиту чоловіків до Британії, але викликало ще більше запитань. Інтерв'ю з експертами журналу «Морський» містять невелику кількість цікавої інформації; автори використовують "відтворювану форму" для реклами Чорноморської профспілки (засновник видання). The article discusses abou the interview genre is an attractive form of journalism. It is in demand from authors, audiences and scholars. Interviews are called live genres, they are valued for authenticity. The recipient of the interview may become a witness of communication, and personally understand who is saying what. A well thought out conversation with an authoritative journalist is intended to clarify the public events or problems, to contribute to solving important issues for citizens. The genre of interviews is used in a non-formal for journalistic form of function: promotion of political interests and the promotion of publishers of corporate journals. Such materials compromise journalists and editors. Margaret Simonian's interview with O. Petrov and R. Boshirov did not clarify the essence of the visit of men to Britain, but caused even more questions. Interviews with experts in the magazine "Morskoy" contain a small amount of interesting information; the authors use a "reproducible form" to advertise the Black Sea trade union (founder of the publication).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5030
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sliusarenko. M.I..pdf369.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.