Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4984
Title: Психологічні особливості адаптації підлітків до навчання в основній школі
Other Titles: Psychological features of adolescents' adaptation to primary school education
Authors: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Keywords: адаптація
підлітки
розумові операції
етап переходу від початкової до основної школи
adaptation
adolescents
mental operations
the transition from elementary to primary school
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського"
Citation: Татьянчиков А.О. Психологічні особливості адаптації підлітків до навчання в основній школі / А.О. Татьянчиков // Від науки – до практики: науково-методичний альманах.- Випуск 4 (квітень 2019 р.) / За заг. ред. проф. І.В.Татьянчикової. – Слов'янськ: Вид-во Б.І.Маторіна 2019. – С. 75 - 80.
Abstract: У статті розглянуто психологічні особливості адаптації підлітків на одному із кризових етапів навчання – при переході до основної школи. Визначено причини і показники шкільної дезадаптації учнів на цьому етапі. Вказано на особливу роль мислення в адаптаційному процесі при переході від початкової до основної школи. The article deals with the psychological peculiarities of adolescent adaptation at one of the crisis stages of education - when going to primary school. The causes and indicators of school maladaptation of students at this stage are determined. The special role of thinking in the adaptation process in the transition from primary to primary school is indicated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4984
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Article2.pdf379.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.