Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4981
Title: Соціально-психологічна адаптація підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі
Other Titles: Социально-психологическая адаптация подростков на этапе перехода к обучению в основной школе
Social and psychological adaptation teens in the transition to learning in the primary school
Authors: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Татьянчиков, Андрей Александрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Keywords: соціально-психологічна адаптація
основна школа
показники адаптації
шкільна тривожність
самооцінка
шкільна мотивація
соціометричний статус
міжособистісні взаємини
социально-психологическая адаптация
основная школа
показатели адаптации
школьная тревожность
самооценка
школьная мотивация
социометрический статус
межличностные отношения
social and psychological adaptation
primary school
adaptation indicators
school anxiety
self-esteem
school motivation
sociometric status
interpersonal relationships
Issue Date: 2017
Publisher: Український католицький університет
Citation: Татьянчиков А.О. Соціально-психологічна адаптація підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі / А.О. Татьянчиков // Наукові записки УКУ. – Львів, 2017. – Число ІХ. – Серія: «Педагогіка. Психологія». – Вип. 2. – С. 83 – 91.
Abstract: Розглядається процес соціально-психологічної адаптації підлітків до навчання в основній школі. Аналізуються теоретичні підходи щодо соціально-психологічної адаптації особистості. Визначаються найбільш інформативні показники соціально-психологічної адаптації підлітків. Наводиться узагальнення результатів емпіричного дослідження динаміки показників соціально-психологічної адаптації школярів при переході від початкової до основної школи.Рассматривается процесс социально-психологической адаптации подростков к обучению в основной школе. Анализируются теоретические подходы к социально-психологической адаптации личности. Определяются наиболее информативные показатели социально-психологической адаптации подростков. Приводится обобщение результатов эмпирического исследования динамики показателей социально-психологической адаптации школьников при переходе от начальной к основной школе. The article examines the process of social-psychological adaptation of teenagers to study in the main school. Theoretical approaches to social-psychological adaptation of personality. Identify the most informative indicators of social-psychological adaptation of teenagers. An empirical study summarizing the results of dynamics the social-psychological adaptation of pupils in the transition from primary to main school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4981
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File SizeFormat 
SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL ADAPTATION.pdf338.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.