Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4970
Title: Використання технології QR – кодування в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики
Other Titles: Use of QR coding technology in the process of professional training of future mathematics teachers
Использование технологии QR – кодирования в процессе профессиональной подготовки будущих учителей математики
Authors: Нєдялкова, Катерина Василівна
Недялкова, Екатерина Васильевна
Nedyalkova, Katerina
Keywords: QR-код
фахова підготовка майбутніх учителів математики
QR-code
professional training of future mathematics teachers
QR-код
профессиональная подготовка будущих учителей математики
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нєдялкова К. В. Використання технології QR – кодування в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики / К. В. Нєдялкова // Реалії і перспективи природничо – математичної підготовки у закладах освіти: зб. матеріалів науково – практичної конференції (м. Херсон, 12-13 вересня 2019 р.). Херсон: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., - 2019. - С. 100-102.
Abstract: Розглянуто сутність технології QR – кодування, можливості її використання у фаховій підготовці майбутніх учителів математики задля підвищення ефективності цього процесу.The essence of QR - coding technology and the possibilities of its use in the professional training of future mathematics teachers in order to increase the efficiency of this process are considered.Рассмотрена сущность технологии QR – кодирования, возможности ее использования в профессиональной подготовке будущих учителей математики для повышения эффективности этого процесса.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4970
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nedyalkova QR code.pdf307.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.