Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4925
Назва: Специфіка особистісно-зорієнтованої взаємодії майбутніх вихователів з дітьми раннього віку
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Буздуган, Елена Анатольевна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: взаємодія
майбутні вихователі
ранній вік
педагогічна технологія
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Буздуган О. А. Специфіка особистісно-зорієнтованої взаємодії майбутніх вихователів з дітьми раннього віку / О. А. Буздуган // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 390-391.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені пошуку шляхів реалізації освітніх завдань щодо підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Розглянуто способи особистісно-зорієнтованої взаємодії майбутніх вихователів з дітьми раннього віку. Визначено її сутність, як основної педагогічної технології закладів дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4925
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10. Buzdugan O..pdf516.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.