Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Title: Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі
Other Titles: The results of the experimental use of demonstration examples of object-oriented programming in 10th grade
Результаты экспериментального использования демонстрационных примеров обучения объектно-ориентированного программирования в 10 классе
Authors: Брескіна, Лада Валентинівна
Брескина, Лада Валентиновна
Breskina, Lada Valentynivna
Ременяк, Леся Василівна
Ременяк, Леся Васильевна
Remeniak, Lesia Vasilivna
Keywords: навчання інформатики
демонстраційні приклади
програмування
Python
перевернутий клас
teaching computer science
demonstration examples
programming
inverted class
обучение информатики
демонстрационные примеры
программирование
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Брескіна Л. В. Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі /Л. В. Брескіна, Л. В. Ременяк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 135-138.
Abstract: В роботі перевірялася гіпотеза про те, що використання демонстраційних прикладів із застосуванням методики перевернутого класу знімає психологічні бар’єри при вивчені об’єктно-орієнтованого програмування та сприяє підвищенню мотивації учнів. Для цього були вирішені наступні задачі, які розглянуті в публікації. В работе проверялась гипотеза о том, что использование демонстрационных примеров с применением методики перевернутого класса снимает психологические барьеры при изучении объектно-ориентированного программирования и способствует повышению мотивации учащихся. Для этого были решены следующие задачи, которые рассмотрены в публикации. he paper tested the hypothesis that the use of demonstration examples using the inverted class method removes psychological barriers in the study of object-oriented programming and promotes students' motivation. For this purpose, the following problems, which were considered in the publication, were solved.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ATL-2019-Remeniak-Breskina.pdf175.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.