Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4873
Title: Реализация комплексного подхода по коррекции нарушений речевых и неречевых психических функций у детей старшего дошкольного возраста для профилактики дисграфии
Other Titles: Реалізація комплексного підходу з корекції порушень мовленнєвих і немовленнєвих функцій у дітей старшого дошкільного віку для профілактики дисграфії
Implementation of a comprehensive approach to correction of speech and speech disorders in older preschool children for the prevention of dysgraphia
Authors: Тубичко, Юлія Олександрівна
Тубычко, Юлия Александровна
Tubychko, Yuliia Oleksandrivna
Дегтяренко, Тетяна Володимирівна
Дегтяренко, Татьяна Владимировна
Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа
Keywords: письменная речь
дисграфия
письмове мовлення
дисграфія
written speech
dysgraphia
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Дегтяренко Т. В., Тубичко Ю. О. Реализация комплексного подхода по коррекции нарушений речевых и психических функций у детей старшого дошкольного возраста для профилактики дисграфии / Т. В. Дегтяренко, Ю. О. Тубичко // Наука і освіта: науково-практичний журнал. – Одеса: ПНПУ імені К.Д. Ушинського, 2011. – №4. – С.127-131.
Abstract: В статье рассмотрено проблему профилактики нарушений письменной речи у детей старшего дошкольного возраста с речевыми нарушениями. Предложен комплекс коррекционной логопедической работы направленный на устранение предпосылок развития нарушений письменной речи. Представлены результаты экспериментального исследования направленного на профилактику развития дисграфии у детей старшего дошкольного возраста с речевыми нарушениями. У статті розглянуто проблему профілактики дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Запропоновано комплекс корекційної роботи направлений на усунення передумов розвитку порушень письмової мови. Представлено результати експериментального дослідження направленого на профілактику розвитку дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з мовленнями порушеннями. The article analyzes the issue of prophylaxis of written speech violation of senior preschoolers with an obliterated form of dysarthria. It suggests a complex of corrective logopaedic work aimed at eliminating preconditions of development of written speech violations. The article presents some results of experimental research directed at prophylaxis of development of dysgraphia of senior preschoolers with an obliterated form of dysarthria.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4873
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2011.pdf169.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.