Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4844
Title: Логістичний підхід до організації управління і контролю якості навчального процесу у вищій школі
Other Titles: Logistic approach to organization of management and quality control of educational process in high school
Authors: Воловник, В. Є.
Keywords: навчальний процес
логістичний підхід
якість навчання
вища школа
організація управління
контроль якості
learning process
logistic approach
quality of training
high school
management organization
quality control
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Воловник В. Є. Логістичний підхід до організації управління і контролю якості навчального процесу у вищій школі / В. Є. Воловник // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 141-145.
Abstract: У статті визначається сутність і особливості логістичного підходу в педагогіці вищої школи, обґрунтовується доцільність і перспективність його застосування в умовах стратегічного курсу на інтеграцію в ЄС. Проведено порівняльний аналіз традиційної та логістичної концепції управління і організації навчального процесу в вузах. The article presents some main points and peculiarities of logistical approach in high school’s pedagogies; substantiates expedience and availability of applying such approach in terms of putting into practice a strategic course for joining EU. The author describes comparative analysis of traditional and logistical conceptions of educational process in high school management.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4844
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf209.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.