Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4825
Назва: Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції
Інші назви: Theoretical bases of substantiation of the problem of pedagogical intuition development
Автори: Богданова, Інна Михайлівна
Bohdanova, Inna Mikhailivna
Ключові слова: інтуїція
intuition
педагогічна інтуїція
pedagogical intuition
педагогічна діяльність
pedagogical activity
проблема розвитку педагогічної інтуїції
the problem of pedagogical intuition development
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Богданова І. М. Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 83-86.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різні підходи до проблеми дослідження механізмів дії інтуїції взагалі і педагогічної інтуїції зокрема. Зроблено висновок щодо характерних особливостей її прояву в педагогічній діяльності та зроблена спроба її визначення. The article demonstrates different approaches to the problem of functioning of intuition mechanisms in general and pedagogical intuition in particular. The author draws a conclusion as for peculiarities of its expression in pedagogical activity as well as makes an attempt of its specification.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4825
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf172.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.