Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/480
Назва: Motivational characterictics of temporal percpective of english learners majoring in different specialties
Інші назви: Мотиваційні характеристики часової перспективи студентів з різним рівнем фахового вивчення англійської мови
Автори: Kuzo, L. I.
Кузьо Л. І.
Ключові слова: educational success
motivation, motivation induction
motivational object
temporal perspective
interrelation
навчальна успішність
мотивація
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кузьо, Л. І. Мотиваційні характеристики часової перспективи студентів з різним рівнем фахового вивчення англійської мови / Л. І. Кузьо // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – № 1. – С. 55-62.
Короткий огляд (реферат): An important factor of person’s behavioral motivation is his/her temporal perspective. The proficiency of English as a foreign language is associated not only with the students’ efficiency or intellectual capacity but also depends on their academic motivation. The nature of the events that form the basis of students’ emporal perspective determine the direction and content of their activities in the academic studies, initiative, satisfaction with the studies, personal awareness of the importance of new knowledge. The aim of the study is to single out the differences of motivational haracteristics of temporal perspective in groups of students who study English according to different curricula. In the research, positive inducers of Nuttin’s Motivational Induction Method were used for the explication of structural and semantic features of students’ temporal erspective. According to the results obtained, going abroad can be considered as an important motivational factor of learning English. For the most part, excellent students were characterized by desire to go abroad. That is why they have the highest number of motivational objects located in the nearest future, since living abroad is considered to be less predictable due to the lack of students’ experience of staying abroad. On the other hand, less successful students, who have more plans localized in the mature period of life, do not plan to immigrate, but strive to obtain abstractly formulated self-realization in Ukraine. Higher number of otivational objects that are peculiar tomore successful respondents can be explained by their higher level of diligence, allowing them to study more effectively. On the other hand, this does not exclude greater level of cognitive complexity of the excellent students that allows them to produce greater number of motivational objects and study more successfully. The study proves that the higher is the efficiency of studying, the higher is the number of motivational objects located at the age of 25 years or older. These results prove that the respondents have clearer plans particularly for this period of their lifetime.Досягнення високого рівня знань англійської мови як іноземної може бути пов’язане не стільки з працездатністю студента чи його інтелектуальними можливостями, скільки залежати від його навчальної мотивації. Поряд із цим, важливим фактором мотивації поведінки суб’єкта є його часова перспектива. Характер подій, які знаходяться в основі часової перспективи студента, може визначати прямованість та зміст його активності в начальному процесі, ініціативність, активність, задоволеність авчанням,усвідомлення особистісної значущості здобуття нових знань. Метою нашого дослідження є виокремлення відмінностей мотиваційних характеристик часової перспективи у групах студентів із різним фаховим рівнем вивчення англійської мови. Для експлікації структурно-змістових особливостей часової перспективи студентської молоді нами було використано позитивні індуктори методики мотиваційної індукції Ж. Нюттена. Порівняння отриманих результатів показників параметрів свідчить про переважання у студентів-відмінників прагнень виїхати за кордон, що можна вважати важливим мотиваційним чинником вивчення англійської мови. Імовірно, саме цим якраз і зумовлена наявність у відмінників більшої кількості мотиваційних об’єктів, які локалізовані у найближчому майбутньому, оскільки життя за кордоном може уявлятись як менш прогнозоване внаслідок відсутності у студентів досвіду перебування там. Менш успішні студенти, які мають більше планів, що локалізовані в періоді дорослого життя, не планують еміграції, більшою мірою прагнучи здобути абстрактно сформульовану ними самореалізацію в Україні. Більша кількість мотиваційних конструктів, яка притаманна більш успішним респондентам, може бути пояснена, імовірно, вищим рівнем старанності, що дозволяє їм також більш успішно вчитись. З іншого боку, це не виключає наявності більшого рівня когнітивної складності відмінників, що і дозволяє їм продукувати більшу кількість мотиваційних об’єктів і більш успішно вчитись. Тенденція зростання при вищій успішності кількості мотиваційних об’єктів, які локалізовані у віці від 25 і більше років може свідчити про наявність більш чітких планів цих респондентів у цьому періоді їх життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/480
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzo.pdf750.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.