Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4798
Назва: Ефективність методів підвищення статокінетичної стійкості школярів
Інші назви: The effectiveness of methods to improve of sтатоkinetic stability of schoolchildren
Автори: Чустрак, Анатолій Петрович
Chustrak, Anatoly Petrovych
Павленко, Тамара Костянтинівна
Pavlenko, Tamara Kostyantynivna
Ключові слова: школярі
статокінетична стійкість
методи тренування
schoolchildren
statokinetic stability
training methods
Дата публікації: 2017
Видавництво: Bratislava, Slovakia
Бібліографічний опис: Чустрак А. П. Ефективність методів підвищення статокінетичної стійкості школярів / А. П. Чустрак, Т. К. Павленко, О. В. Бондаренко // Slovak international scientific journal. – 2017. – 6 (6). – С. 105-109. – (Pedagogy).
Короткий огляд (реферат): В результаті педагогічного експерименту протягом шести місяців показана ефективність викорис-тання активного та змішаного методів підвищення статокінетичної стійкості (СКС) школярів з допомогою програми спеціальних фізичних вправ. Використання спеціальних вправ та методів тренування дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури покращили динамічну рівновагу: через 10 уроків – на 29,8-46,1%; через 25 занять – на 48-64%, а через 32 уроки – на 50-65%; та статичну рівновагу, відповідно: на 60,5-82%, на 158-164%; на 364-503,4%. Аналіз педагогічного експерименту показав, що найбільш ефективним методом підвищення СКС школярів на уроках фізичної культури виявився змішаний метод тренування. В результате педагогического эксперимента в течение шести месяцев показана эффективность использования активного и смешанного методов повышения статокинетического устойчивости (СКС) школьников с помощью программы специальных физических упражнений. Использование специальных упражнений и методов тренировки детей младшего школьного возраста на уроках физической культуры улучшили динамическое равновесие: из 10 уроков - на 29,8-46,1%; через 25 занятий - на 48-64%, а через 32 урока - на 50-65%; и статическое равновесие, соответственно: на 60,5-82%, на 158-164%; на 364-503,4%. Анализ педагогического эксперимента показал, что наиболее эффективным методом повышения СКС школьников на уроках физической культуры оказался смешанный метод тренировки. As a result of the pedagogical experiment for six months, the effectiveness of using the active and mixed methods of the increasing of statokinetic stability (SKS) of schoolchildren was shown with the program of special physical exercises. The using of specially designed exercises and training methods of younger schoolchildren at physical training lessons dynamic equilibrium was improved: in 10 lessons – 29,8-46,1%; in 25 classes 48-64% and in 32 lessons – 50-65%; static balance was improved, respectively, 65,5-82%, 158-164%; 364-503,4%. The analysis of pedagogical experiment showed, that the most effective method of increasing the SKS of schoolchil-dren in physical education classes was mixed training method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4798
ISSN: 5782-5319
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The effectiveness of methods.pdf4.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.