Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorКовылина, Вероника Геннадиевна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadievna-
dc.date.accessioned2019-11-11T12:31:52Z-
dc.date.available2019-11-11T12:31:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКовиліна В. Г. Особенности развития зрительного восприятия у детей с нарушением зрения в процессе физического воспитания / В. Г. Ковиліна // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 119-123.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4609-
dc.description.abstractУ статті вислвітлено питання врахування особливостей зорового сприйняття в дітей з порушенням зору у процесі фізичного виховання. Доведено, що для ефективного сприйняття навчального матеріалу на заняттях фізичної культури необхідна його спеціальна організація. The article demonstrates the ways of considering pecularities of eye perceotion of children with poor eyesight at physiccal training lesson. It was proved that effective perception of information at physical training lessons acquires its special organization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдефектологияuk
dc.subjectдети с нарушением зренияuk
dc.subjectфизическое воспитаниеuk
dc.subjectзрительное восприятиеuk
dc.subjectособенности развития восприятияuk
dc.subjectдвигательная деятельностьuk
dc.subjectактивизация зрительных функцийuk
dc.subjectкоррекционно-пеадагогическая работаuk
dc.titleОсобенности развития зрительного восприятия у детей с нарушением зрения в процессе физического воспитанияuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf187.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.