Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4580
Назва: Еволюція змісту навчання рідної мови дітей дошкільного віку
Автори: Котик, Тетяна Миколаївна
Kotyk, Tetyana Mykolayivna
Ключові слова: діти дошкільного віку
навчання дошкільників
рідна мова
розвиток змісту освіти
мовна освіта
аналіз навчальних програм
програма "Дитина"
програма "Дитина"
українська дошкільна лінгводидактика
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Котик Т. М. Еволюція змісту навчання рідної мови дітей дошкільного віку / Т. М. Котик // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 91-96.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу теоретичних концепцій і програм мовного розвитку дітей дошкільного віку, на які орієнтувалися на попередніх етапах розвитку української дошкільної лінгводидактики, визначені сутність і функції змісту мовної освіти дошкільнят і перспективи розвитку лінгводидактичної теорії. The essence and functions of language education of children of pre-school age and further directions of linguodidactic theory development are determined due to the analysis of theoretical conceptions and programs of language development of children under school age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4580
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf224.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.