Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564
Title: Essence and structure of the professional and creative potential of future teachers
Other Titles: Сутність та структура професіонала та творчого потенціал майбутніх учителів
Сущность и структура профессионального и креативного потенциал будущих учителей
Authors: Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Тумбрукаки, Алла Валерьевна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Keywords: creativity
creative activity
potential of the personality
professional and creative potential of a future teacher
творчість
творча діяльність
потенціал особистості
професійно-творчий потенціал майбутнього вчителя
творчество
творческая деятельность
потенциал личности
профессионально-творческий потенциал будущего учителя
Issue Date: 2015
Publisher: Одеса : [б. в.]
Citation: Тумбрукакі А. В. Сутність та структура професійно-творчого потенціалу майбутніх учителів / А.В.Тумбрукакі //«Сучасні тенденції в педагогічній освіті та науці України та Ізраїлю: шлях до інтеграції»: Матеріали VI міжнародної наукової конференції. – Одеса, 2015. - С. 411-415.
Abstract: The essence of concept of professional and creative potential of future teachers is covered in the article. Detailed consideration of a problem of creativity from the point of view of teachers, psychologists, and philosophers allowed to define the above concept and to allocate its structural components. The sufficient formation of the allocated components of professional and creative potential, in our opinion, has to provide possibility of realization of future teachers in professional activity according to requirements of the present that gives further prospects of studying of the outlined circle of questions. У статті висвітлено сутність поняття професійного та творчого потенціалу майбутніх учителів. Детальний розгляд проблеми творчості з погляду викладачів, психологів, філософів дозволив визначити вищезазначене поняття та виділити його структурні компоненти. Достатнє формування виділених компонентів професійного та творчого потенціалу, на наш погляд, повинно забезпечити можливість реалізації майбутніх учителів у професійній діяльності відповідно до вимог сьогодення, що дає подальші перспективи вивчення окресленого кола питань.В статье раскрывается сущность концепции профессионального и творческого потенциала будущих учителей. Детальное рассмотрение проблемы творчества с точки зрения педагогов, психологов и философов позволило определить вышеприведенную концепцию и выделить ее структурные компоненты. Достаточное формирование выделенных компонентов профессионального и творческого потенциала, на наш взгляд, должно обеспечивать возможность реализации будущих педагогов в профессиональной деятельности в соответствии с требованиями современности, что дает дальнейшие перспективы изучения намеченного круга вопросов.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4564
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tumbrukaki1.pdf323.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.