Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4512
Назва: Formation of the primary school pupils’ computing competency
Інші назви: Формування обчислювальної компетентності учнів початкових класів
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: key competency
computing competency
computing skill
methods of forming a computing skill
ключова компетентність
обчислювальна компетентність
обчислювальна майстерність
методи формування обчислювальної майстерності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Budapest
Бібліографічний опис: Skvortsova S. O. Formation of computer competence of students of initial classes / S. O. Skvortsova // Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. – 2014. – ІІ (9), Issue: 19. – р. 13–16.
Короткий огляд (реферат): The member countries of the DeSeCo recognised the computing competency as a key one, which is necessary for effective life in the modern world. The results of the all-Ukrainian monitoring according to the academic results of primary school pupils (of the 5-th grade) have stated the urgency of searching the effective methods of forming the computing competency. Computing competency is one of the components of the subject mathematical competency. The internal reserve of a computing competency is a a computing competence, the basis of which form knowledge of computing techniques and a full computing skill that is characterized by accuracy, rationality, generalization, automatism and strength. Thus, the article gives the definition of a computing method, a computing skill and its characteristics; presents the classification of calculation methods based on the theoretical framework. A computing competency is the result of mastering a computing skill and provides for mastering computing competences at the levels of analysis, synthesis, verification and assessment in accordance with the B. Bloom’s taxonomy. Methods of forming a computing competency implements M. Bantova’s system of formation of the computing skills and were worked out after P. Galperin’s theory of gradual development of mental acts and concepts. According to P. Galperin’s theory the act, before becoming a mental one, passes a number of transitional stages – from performing an act in a material or materialized form, to performing an act in a verbal form and, in the end – in the mental form. At the stage of acquaintance with M. Bantova’s calculation methods the stages of a motivation creation, a preliminary review with the act, a material or materialized act by P.Galperin are implemented. Consolidation and formation of a computing skill after M. Bantova are implemented through the stages of a loud speech, an external speech and a mental performance of an act. Країни-члени DeSeCo визнали комп'ютерну компетенцію ключовою, яка необхідна для ефективного життя в сучасному світі. Результати всеукраїнського моніторингу за навчальними результатами учнів початкових класів (5-го класу) констатували актуальність пошуку ефективних методів формування обчислювальної компетентності. Компетентність з обчислювальної техніки - одна із складових предметної математичної компетентності. Внутрішній резерв обчислювальної компетенції - це обчислювальна компетентність, в основі якої формуються знання обчислювальної техніки та повна обчислювальна майстерність, яка характеризується точністю, раціональністю, узагальненням, автоматизмом і міцністю. Таким чином, у статті дано визначення обчислювального методу, обчислювальної майстерності та його характеристик; представлена ​​класифікація методів обчислення на основі теоретичних рамок. Компетентність з обчислювальної техніки є результатом оволодіння обчислювальною майстерністю і передбачає оволодіння обчислювальними компетенціями на рівнях аналізу, синтезу, перевірки та оцінки відповідно до таксономії Б. Блюма. Методи формування обчислювальної компетентності реалізує систему М. Бантової формування обчислювальних навичок і розробляється після теорії П. Гальперіна про поступовий розвиток розумових актів та концепцій. Згідно з теорією П. Гальперіна, акт, перш ніж стати ментальним, проходить ряд перехідних етапів - від виконання діяння в матеріальній чи матеріалізованій формі, до вчинення діяння у словесній формі і, зрештою, - у ментальному форма. На етапі ознайомлення з методами розрахунку М. Бантової етапи створення мотивації, попередній огляд з актом, а реалізовано матеріальний чи матеріалізований акт П.Гальперіна. Закріплення та формування обчислювальної майстерності за М. Бантовою реалізуються через етапи гучного мовлення, зовнішнє мовлення та розумове виконання діяння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4512
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation-of-computer-competence-of-students-of-in.pdf414.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.