Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4500
Title: Професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів
Other Titles: Professional and communicative competence of elementary school teachers
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Вторнікова, Юлія Сергіївна
Keywords: комунікативна компетентність
комунікативна компетенція
компетентнісний підхід
структура професійної компетентності вчителя
професійно-комунікативна компетентність вчителя початкових класів
професійно-комунікативна компетентність майбутніх вчителів початкових класів
комунікативні ситуаційні задачі
моделі професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів
communicative competence
communicative competence
competency approach
structure of teacher's professional competence
professional-communicative competence of elementary school teachers
professional-communicative competence of future elementary teachers
communicative situational tasks
models of vocational-communicative competence of future teachers
Issue Date: 2013
Publisher: Абрикос Компани
Citation: Скворцова С.О. Професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів: монографія / С. О. Скворцова, Ю. С. Вторнікова. – Одеса: Абрикос Компани, 2013. – 290 с.
Abstract: У монографії викладено теоретико-методичні основи формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Визначено зміст понять «комунікативна компетентність», «професійно-комунікативна компетентність учителя», «професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів». Подано структуру комунікативної компетентності особистості, визначено структуру професійно-комунікативної компетентності вчителя та деталізовано складові професійно-комунікативної компетентності вчителя початкових класів; обґрунтовано педагогічні умови формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано можливості комунікативних ситуаційних задач для формування професійно-комунікативної компетентності вчителя; розроблено конструктор комунікативних ситуаційних задач та технологію їх розв’язування. На основі визначених теоретичних основ конструюється модель формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Для науковців, аспірантів, студентів, учителів і методистів. The monograph outlines the theoretical and methodological foundations of the formation of professional and communicative competence of future primary school teachers. The content of the concepts of "communicative competence", "professional-communicative competence of the teacher", "professional-communicative competence of elementary school teachers" are defined. The structure of the communicative competence of the individual is presented, the structure of the professional and communicative competence of the teacher is determined, and the components of the professional and communicative competence of the elementary school teacher are specified; The pedagogical conditions for the formation of professional and communicative competence of future primary school teachers are substantiated. Possibilities of communicative situational tasks for forming of professional and communicative competence of the teacher are found out; Designer of communicative situational tasks and technology of their solving have been developed. Based on the theoretical foundations, a model for the formation of professional and communicative competence of future primary school teachers is being constructed. For scholars, graduate students, students, teachers and methodologists.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4500
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
skvortsova_obl_monografia2.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.