Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorКоваль, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-11-04T14:36:09Z-
dc.date.available2019-11-04T14:36:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоваль Л. В., Скворцова С. О. Методика навчання математики: теорія і практика / Л. В. Коваль, С. О. Скворцова. - Харків: ЧП «Принт-Лідер», 2011. - 414 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4478-
dc.description.abstractПідручник створено відповідно до програми курсу "Методика навчання математики в початковій школі", що рекомендована Міністерством освіти і науки України як навчальна програма для студентів за спеціальністю 6.010100 "Початкове навчання", освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". Зміст підручника структурований на змістові модулі, кожний з яких включає такі позиції: ключові поняття, вимоги до знань і вмінь студентів, теоретичний блок, контрольні питання до вивчення теоретичного матеріалу; практичний блок ( плани практичних занять і завдання з методичними рекомендаціями до їх виконання ); самостійна робота ( завдання для самостійної роботи та методичні рекомендації до її виконання). Підручник призначений для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів початкової школи та методистів. The textbook was created in accordance with the program of the course "Methods of teaching mathematics in elementary school", which is recommended by the Ministry of Education and Science of Ukraine as a curriculum for students in the specialty 6.010100 "Primary education", educational qualification level "bachelor". The content of the textbook is structured in content modules, each of which includes the following positions: key concepts, requirements for knowledge and skills of students, theoretical unit, control questions for the study of theoretical material; practical block (plans of practical classes and tasks with methodological recommendations for their implementation); independent work (tasks for independent work and methodological recommendations for its implementation). The textbook is intended for students and teachers of higher education institutions, primary school teachers and methodologists.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЧП «Принт-Лідер»uk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectсучасні навчальні технологіїuk
dc.subjectматематична освітаuk
dc.subjectметодика навчання нумерації цілих невід`ємних чиселuk
dc.subjectметодика навчання арифметичних дійuk
dc.subjectметодика розв`язування сюжетних задачuk
dc.subjectmethodology of teaching mathematicsuk
dc.subjectelementary schooluk
dc.subjectmodern educational technologiesuk
dc.subjectmathematical educationuk
dc.subjecta technique for teaching the numbering of integersuk
dc.subjectmethods of teaching arithmeticuk
dc.subjectmethods of solving plot problemsuk
dc.titleМетодика навчання математики: теорія і практикаuk
dc.title.alternativeMethods of teaching mathematics: theory and practiceuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metoduka_studentam_demo.pdf591.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.