Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4467
Title: | Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики |
Other Titles: | The artistic and reflexive interpretation of musical works as a way of future music teachers` activizing intellectual development |
Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna Лоу, Яньхуа Lou, Yankhua |
Keywords: | інтелект інтерпретація художньо-рефлексивна інтерпретація intellect interpretation artistic reflexive interpretation |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
Citation: | Ашихміна Н. В. Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки. – 2015. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2015. – С. 111-114. |
Abstract: | У статті розглянута проблема активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в процесі їх фахової підготовки. Визначено сутність художньо-рефлексивної інтерпретації музичних творів. Розкрито особливості художньо-рефлексивної інтерпретації музичних творів як способу інтелектуалізації музичного навчання студентів. The article looks at the problem of activization of intellectual development of future teachers of music in the process of their professional training. The authors give a definition of the artistic reflexive interpretation of musical works and reveal peculiarities of artistic reflexive interpretation of musical works as a way to intellectualize music education of students. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4467 |
Appears in Collections: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina.pdf | 228.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.