Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі
Інші назви: Preparing future primary school teachers to teach junior high school students to solve maths
Автори: Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Haievets, Yana Stanislavivna
Скворцова, Світлана Олексіївна
Ключові слова: математичні задачі
майбутній учитель математики
вчитель початкових класів
рішення математичних задач
mathematical problems
rsolutions of mathematical problems
future teacher of mathematics
elementary teacher
Дата публікації: 2013
Видавництво: Ранок-НТ
Бібліографічний опис: Скворцова С. О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі: [монографія] / Світлана Олексіївна Скворцова, Яна Станіславівна Гаєвець. – Харків: «Ранок-НТ», 2013. – 331 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії викладено теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до навчання учнів розв’язування сюжетних математичних задач. Визначається зміст понять «методична компетентність учителя початкових класів у навчанні математики», «методична компетентність учителя початкових класів до навчання молодших школярів розв’язування сюжетних математичних задач». Обґрунтовано методичну систему підготовки майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язування сюжетних математичних задач, яка реалізується в межах курсу «Методика навчання математики в початковій школі». The monograph outlines the theoretical and methodological foundations for preparing future elementary school teachers to teach students mathematical problems. The content of the concepts of "methodical competence of elementary school teachers in mathematics teaching", "methodical competence of elementary school teachers to teach junior students solving mathematical mathematical problems" is defined. The methodical system of preparation of future elementary school teachers for teaching the younger students of solving mathematical mathematical problems is substantiated, which is implemented within the framework of the "Method of teaching mathematics in elementary school".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monografia Skvortsova Haievets.pdf4.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.