Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/437
Title: Вплив комп'ютерної діяльності на емоційну стабільність особистості
Authors: Чебикін, Олексій Якович
Чебыкин, Алексей Яковлевич
Chebykin, Oleksij Yakovych
Кримова, Наталія Олексіївна
Keywords: емоційна стабільність
комп’ютерна діяльність
тривалість комп’ютерної діяльності
психологічний зміст діяльності
юнацький вік
студенти
психогігієнічні умови
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чебикін, О. Я. Вплив комп'ютерної діяльності на емоційну стабільність особистості / О. Я. Чебикін, Н. О. Кримова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2015. – № 3. – С. 126-134.
Abstract: У роботі наведено концептуальні підходи щодо проблеми психологічного впливу комп’ютерної діяльності на людину. Проаналізовані аспекти впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій в освітню діяльність, узагальнені психогігієнічні вимоги такої діяльності. Уточнено сутність феномену емоційної стабільності та особистісних детермінант, що її обумовлюють. Виділені характеристики впливу комп’ютерних технологій на емоційну стабільність осіб юнацького віку. В емпіричному дослідженні описані особливості емоційної стабільності особистості з урахуванням психологічного змісту комп’ютерної діяльності та її тривалості, специфіки навчання студентів та їх статі. Розроблено та апробовано цілеспрямовану систему психокорекції негативних емоційних проявів та формування емоційної стабільності студентів, які активно працюють за комп’ютером. Експериментально доведено, що впровадження запропонованої системи показало її ефективність щодо формування емоційної стабільності та психогігієнічних основ взаємодії з комп’ютером.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/437
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чебыкин2015_3.pdf404.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.