Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4355
Назва: Поліхудожнє середовище як ситуативно створена педагогічна умова фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії
Інші назви: Semi-artistic environment as a situationally created pedagogical condition for the professional training of future teachers of music and choreography
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: освітнє середовище вищого навчального закладу
художній простір
педагогічні фактори
educational environment of a higher educational institution
art space
pedagogical factors
Дата публікації: 2015
Видавництво: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Реброва О. Поліхудожнє середовище як ситуативно створена педагогічна умова фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії / О. Реброва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 135. - С. 19-23.
Короткий огляд (реферат): Одним з найважливіших складників будь-яких педагогічних систем, створених з метою вирішення поставлених завдань, зокрема, формування певних якостей особистості (школярів, майбутніх фахівців тощо) є розробка поетапного впровадження педагогічних умов. One of the most important components of any pedagogical systems designed to solve the tasks, in particular, the formation of certain personality traits (students, future professionals, etc.) is the development of a gradual introduction of pedagogical conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4355
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova2015.pdf275.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.