Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337
Назва: Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики
Інші назви: The essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ключові слова: стиль
музичний стиль
музично-стильові уявлення
майбутній учитель музики
музично-ціннісний компонент
художньо-когнітивний компонент
діяльнісно-практичний компонент
style
music style
musical-style ideas
future music teacher
usical-axiological component
art-cognitive component
activity-practical component
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки : І мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського «Актуальні проблеми мистецької освіти». – 2017. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2017. – С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута проблема формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Визначено сутність і компонентну структуру означеного феномена. Зокрема з’ясовано, що музично-стильовими уявленнями студента мистецько-педагогічного вишу є особливі утворення в музично-естетичній свідомості особистості майбутнього фахівця, які зумовлюють виникнення певних художніх образів під впливом стильового різноманіття музичних творів і досвіду їх інтерпретації та усвідомлення. Структуру музично-стильових уявлень складають музично-ціннісний, художньо-когнітивний і діяльнісно-практичний компоненти. The article describes the problem of formation of musical-styles ideas of future music teachers during the piano training. Defined the essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers. The musical-styles ideas of students of musical and pedagogical higher educational institutions are especial formation in musical aesthetic consciousness of the future specialists. They cause the occurrence of certain art images under the influence of stylistic diversity of music and interpretation and awareness experience.The structure of the musical-styles ideas of future music teachers consists of musical-axiological, art-cognitive and activity-practical components.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina N.V..pdf375.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.