Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337
Название: Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики
Другие названия: The essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers
Сущность и компонентная структура музыкально-стилевых представлений будущих учителей музыки
Авторы: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ашихмина, Наталья Витальевна
Ключевые слова: стиль
музичний стиль
музично-стильові уявлення
майбутній учитель музики
музично-ціннісний компонент
художньо-когнітивний компонент
діяльнісно-практичний компонент
style
music style
musical-style ideas
future music teacher
usical-axiological component
art-cognitive component
activity-practical component
стиль
музыкальный стиль
музыкально-стилевые представления
будущий учитель музыки
музыкально-ценностный компонент
художественно-когнитивный компонент
деятельностно-практический компонент
Дата публикации: 2017
Издательство: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Библиографическое описание: Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки : І мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського «Актуальні проблеми мистецької освіти». – 2017. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2017. – С. 7-13.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянута проблема формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Визначено сутність і компонентну структуру означеного феномена. Зокрема з’ясовано, що музично-стильовими уявленнями студента мистецько-педагогічного вишу є особливі утворення в музично-естетичній свідомості особистості майбутнього фахівця, які зумовлюють виникнення певних художніх образів під впливом стильового різноманіття музичних творів і досвіду їх інтерпретації та усвідомлення. Структуру музично-стильових уявлень складають музично-ціннісний, художньо-когнітивний і діяльнісно-практичний компоненти. The article describes the problem of formation of musical-styles ideas of future music teachers during the piano training. Defined the essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers. The musical-styles ideas of students of musical and pedagogical higher educational institutions are especial formation in musical aesthetic consciousness of the future specialists. They cause the occurrence of certain art images under the influence of stylistic diversity of music and interpretation and awareness experience.The structure of the musical-styles ideas of future music teachers consists of musical-axiological, art-cognitive and activity-practical components. В статье рассмотрена проблема формирования музыкально-стилевых представлений будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки. Определена сущность и компонентная структура данного феномена. Определено, что музыкально-стилевыми представлениями студента музыкально-педагогического высшего учебного заведения являются особенные образования в музыкально-эстетическом сознании личности будущего специалиста, которые обуславливают возникновение определенных художественных образов под воздействием стилевого разнообразия музыкальных произведений и опыта их интерпретации и осознания. Структуру музыкально-стилевых представлений составляют музыкально-ценностный, художественно-когнитивный и деятельностно-практический компоненты.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337
Располагается в коллекциях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ashykhmina N.V..pdf375.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.