Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337
Title: | Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики |
Other Titles: | The essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers Сущность и компонентная структура музыкально-стилевых представлений будущих учителей музыки |
Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna Ашихмина, Наталья Витальевна |
Keywords: | стиль музичний стиль музично-стильові уявлення майбутній учитель музики музично-ціннісний компонент художньо-когнітивний компонент діяльнісно-практичний компонент style music style musical-style ideas future music teacher usical-axiological component art-cognitive component activity-practical component стиль музыкальный стиль музыкально-стилевые представления будущий учитель музыки музыкально-ценностный компонент художественно-когнитивный компонент деятельностно-практический компонент |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
Citation: | Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна // Наукові записки : Психолого-педагогічні науки : І мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського «Актуальні проблеми мистецької освіти». – 2017. – № 1. – Ніжин : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2017. – С. 7-13. |
Abstract: | У статті розглянута проблема формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Визначено сутність і компонентну структуру означеного феномена. Зокрема з’ясовано, що музично-стильовими уявленнями студента мистецько-педагогічного вишу є особливі утворення в музично-естетичній свідомості особистості майбутнього фахівця, які зумовлюють виникнення певних художніх образів під впливом стильового різноманіття музичних творів і досвіду їх інтерпретації та усвідомлення. Структуру музично-стильових уявлень складають музично-ціннісний, художньо-когнітивний і діяльнісно-практичний компоненти. The article describes the problem of formation of musical-styles ideas of future music teachers during the piano training. Defined the essence and component structure of musical-styles ideas of future music teachers. The musical-styles ideas of students of musical and pedagogical higher educational institutions are especial formation in musical aesthetic consciousness of the future specialists. They cause the occurrence of certain art images under the influence of stylistic diversity of music and interpretation and awareness experience.The structure of the musical-styles ideas of future music teachers consists of musical-axiological, art-cognitive and activity-practical components. В статье рассмотрена проблема формирования музыкально-стилевых представлений будущих учителей музыки в процессе фортепианной подготовки. Определена сущность и компонентная структура данного феномена. Определено, что музыкально-стилевыми представлениями студента музыкально-педагогического высшего учебного заведения являются особенные образования в музыкально-эстетическом сознании личности будущего специалиста, которые обуславливают возникновение определенных художественных образов под воздействием стилевого разнообразия музыкальных произведений и опыта их интерпретации и осознания. Структуру музыкально-стилевых представлений составляют музыкально-ценностный, художественно-когнитивный и деятельностно-практический компоненты. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4337 |
Appears in Collections: | Кафедра диригентсько – хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina N.V..pdf | 375.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.