Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4336
Title: Методичні засади формування музично-естетичного смаку учнів загальноосвітньої школи
Other Titles: Methodical bases of formation of musical and aesthetic taste students of secondary schools
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Keywords: смак
естетичний смак
музично-естетичний смак
учні загальноосвітньої школи
методи формування музично-естетичного смаку
taste
aesthetic taste
musical and aesthetic taste
students of secondary schools
methods of formation of musical and aesthetic taste
Issue Date: 2017
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Ашихміна Н. В. Методичні засади формування музично-естетичного смаку учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Ашихміна // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – 2017. – Вип. 157. – Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017. – С. 152-156.
Abstract: У статті розглянуто питання формування музично-естетичного смаку школярів. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що досліджений феномен є якістю, яка формується і ґрунтується на проявах оцінного ставлення дітей до музики через використання методів спостереження, порівняння і порівняльного аналізу, спонукання до співпереживання й емоційної чуйності, експериментальної деформації музичного твору. The article considers the issue of formation of musical and aesthetic taste students of secondary schools. Analysis of the problem allowed to determine that the researched phenomenon being studied is a quality that is formed and based on the manifestations of the children's evaluative attitude to music through the use of observation methods, comparison and comparative analysis, compelling empathy and emotional responsiveness, experimental deformation of a musical work. В статье рассмотрен вопрос формирования музыкально-эстетического вкуса школьников. Краткий обзор проблемы позволил определить, что исследуемый феномен является качеством, которое формируется и основывается на проявлениях оценочного отношения детей к музыке благодаря использованию методов наблюдения, сравнения и сопоставительного анализа, побуждения к сопереживанию и эмоциональной отзывчивости, экспериментальной деформации музыкального произведения.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4336
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V..pdf722.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.