Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315
Title: Діагностика рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання
Other Titles: Diagnosing levels of adaptive abilities of first-year students to the music training
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Keywords: адаптація
адаптивні здібності
музичне навчання
мотиваційно-емоційний критерій
когнітивно-інтерпретаційний критерій
комунікативно-діяльнісний критерій
рефлексивно-аксіологічний критерій
adaptation
adaptive abilities
musical training
motivational and emotional criterion
cognitive and interpretative criterion
communicative and activity criterio
reflexive and axiological criterion
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ашихміна Н. В. Діагностика рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання / Н. В. Ашихміна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» (27-29 квітня 2011 р.). – 2011. – Вип. 11 (16). – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 152-156.
Abstract: У статті розкрито результати діагностичного експерименту щодо виявлення рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання. Висвітлено критерії та показники рівнів розвитку адаптивних здібностей.The article reveals the results of a diagnosing for identify the levels of development of the adaptive abilities of first-year students to the music training. The author identified the criteria and indicators of the levels of development of adaptive abilities are covered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina Nataliia Vitaliivna.pdf324.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.