Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315
Title: | Діагностика рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання |
Other Titles: | Diagnosing levels of adaptive abilities of first-year students to the music training |
Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
Keywords: | адаптація адаптивні здібності музичне навчання мотиваційно-емоційний критерій когнітивно-інтерпретаційний критерій комунікативно-діяльнісний критерій рефлексивно-аксіологічний критерій adaptation adaptive abilities musical training motivational and emotional criterion cognitive and interpretative criterion communicative and activity criterio reflexive and axiological criterion |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Ашихміна Н. В. Діагностика рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання / Н. В. Ашихміна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» (27-29 квітня 2011 р.). – 2011. – Вип. 11 (16). – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 152-156. |
Abstract: | У статті розкрито результати діагностичного експерименту щодо виявлення рівнів розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання. Висвітлено критерії та показники рівнів розвитку адаптивних здібностей.The article reveals the results of a diagnosing for identify the levels of development of the adaptive abilities of first-year students to the music training. The author identified the criteria and indicators of the levels of development of adaptive abilities are covered. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315 |
Appears in Collections: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina Nataliia Vitaliivna.pdf | 324.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.