Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4299
Назва: Методи формування художньо-ментального досвіду вчителя музичного мистецтва в процесі фортепіанного навчання
Інші назви: Methods of formation of artistic and mental experience of the teacher of musical art in the process of piano learning
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: художня ментальність
художньо-ментальний досвід
методи
виконавський процес
метод ментальних карт
artistic mentality
artistic mental experience
methods
musical performing process
mental maps method
Дата публікації: 2012
Видавництво: Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Реброва О. Є. Методи формування художньо-ментального досвіду вчителя музичного мистецтва в процесі фортепіанного навчання / О. Є. Реброва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 402-407.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано запровадження в науковий обіг мистецької освіти категорій «художня ментальність», «художньо-ментальний досвід». Уточнено їх сутність. Показано застосування ментальних технік в процес фортепіанного навчання. Implementation of the “Artistic mentality” and “Art and mental experience” scientific categories are rationalized in this article by OlenaRebrova, meanings of this categories are defined. Experimental techniques using in the process of piano learning is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4299
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova_2012.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.