Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4283
Назва: Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі художньо-методичної підготовки з дисципліни "Друкована графіка"
Інші назви: Модель формирования профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства в процессе художественно-методической подготовки по дисциплине «Печатная графика»
Model of the formation of future fine arts teachers’ professional competence in the process of art and methodological training in “Рrinted graphics”
Автори: Орос, Іван Васильович
Oros, Ivan Vasyliovych
Орос, Иван Васильевич
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
професійна компетентність вчителя образотворчого мистецтва
модель формування професійної компетентності
компетентность
профессиональная компетентность
профессиональная компетентность учителя изобразительного искусства
модель формирования профессиональной компетентности
competence
professional competence
professional competence of a fine arts teacher
model of professional competence development
Дата публікації: 2015
Видавництво: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Орос І. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі художньо-методичної підготовки з дисципліни "Друкована графіка" / І. В. Орос // Наука і освіта – 2015. – № 8. – С. 95-101.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «педагогічна компетентність» у психолого-педагогічній літературі. Розглянуто взаємозв’язок професійної підготовки студентів і компетентнісного підходу в процесі художньо-методичної підготовки з дисципліни «Друкована графіка» і запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. В статье проанализированы понятия «компетентность», «профессиональная компетентность», «педагогическая компетентность» в психолого-педагогической литературе. Определено, что формирование и развитие профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства связано с определением смысла понятия «компетентность» и ее необходимости; дифференцированным учетом ценностных ориентаций, потребностей и запросов студентов; осмыслением, усвоением содержания предметов; творческим использованием имеющихся знаний; изучением, получением практических навыков по будущей профессии; доведением до совершенства выполнение профессиональных обязанностей в условиях современного образовательного процесса, ориентированного на требования Болонских реформ; развитием профессиональных способностей и высокой квалификацией учителей изобразительного искусства; профессионально-творческой мобильности; готовности к инновационной деятельности, творческому росту. In the article the concepts of “competence”, “professional competence”, “pedagogical competence” in psychological and pedagogical literature are reviewed. It is determined that the formation and development of professional competence of future fine arts teachers are associated with the definition of the meaning of “competence” and its necessity; differential attitude to value orientations, needs and demands of students; understanding, learning the content of subjects; creative use of the existing knowledge; studying, getting practical skills of future profession; perfecting professional duties under conditions of modern educational process, which is oriented at the requirements of the Bologna reforms; development of professional abilities and high qualifications of fine arts teachers; professional and creative mobility; willingness to innovative activity and creative growth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4283
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf454.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.