Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4226
Title: Методологічне обґрунтування дидактичних закономірностей практико-орієнтованого підходу у професійному навчанні
Other Titles: Methodological substantiation of didactic patterns of practice-oriented approach in vocational training
Authors: Пальшкова, Ірина Олександрівна
Palshkova, Iryna Oleksandrivna
Keywords: дидактичні закономірності
практико-орієнтований підхід
професійне навчання
методологічне обгрунтування
didactic patterns
a practice-oriented approach
professional education
methodological justification
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Пальшкова І. О. Методологічне обґрунтування дидактичних закономірностей практико-орієнтованого підходу у професійному навчанні / І. О. Пальшкова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 80-85.
Abstract: У статті методологічно обґрунтовуються дидактичні закономірності використання практико- орієнтованого підходу в професійному навчанні. Пропонується облік технології особистісно-орієнтованого навчання дітей і включення самих студентів в особистісно-орієнтований процес; структура формування змісту навчального курсу при здійсненні практико-орієнтованого підходу. The article methodologically substantiates some didactic regularities of using practice-oriented approach in professional teaching. The author suggests taking into account the technology of the personality-oriented teaching children and including students in personality-oriented process. The article describes the structure of forming the contents of educational course while realizing personalityoriented approach.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4226
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palshkova, Iryna Oleksandrivna.pdf347.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.