Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4205
Назва: Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті
Автори: Линенко, Алла Францівна
Lynenko, Alla Frantsevna
Ключові слова: актуальні завдання освіти
педагогічна герменевтика
метапрінципи підготовки герменевтик
майбутній вчитель
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Линенко А.Ф. Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті / А.Ф. Линенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 157-159.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані актуальні завдання освіти на сучасному світі, перспективи використання педагогічної герменевтики, проаналізовані деякі метапрінципи підготовки герменевтик майбутнього вчителя. The article analyses some actual tasks of education in the contemporary world, the prospects of using pedagogical hermeneutics, analyses some hermeneutic metaprinciples of training future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4205
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lynenko.pdf141.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.