Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4183
Title: Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєння
Authors: Мартинова, Раїса Юріївна
Martynova, Raisa Yuriivna
Keywords: взаємозв'язанt вчення усного і письмового монологічного мовлення
уміння усного, письмового говорів
вербальні і візуальні опори
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мартинова Р.Ю. Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєння / Р.Ю. Мартинова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 102-107.
Abstract: У статті розробляється і обгрунтовується вміст взаємозв'язаного вчення усного і письмового монологічного мовлення. Встановлюється, що: 1) передмовними уміннями є уміння усного, письмового - усного говору з уміння усного, письмового - усного говору, кожна з яких передбачає все більшій самостійності в програмуванні і продукуванні висловів; 2) мовними уміннями є уміння непідготовленої мови, що виникає у зв'язку з мовними ситуаціями. . The contents of interrelated teaching of oral and written monological speech is elaborated and analyzed in the article. The author determines the following: 1) preoral skills are the skills of oral, written and again oral speech. They are based upon verbal and visual support; each of them predetermines independence in the process of speech producing; 2) oral skills are the skills of unprepared speech, appearing under the influence of oral situations, pictured situations and the need of analysis or interpretation of read and obtained oral information.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4183
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynova.pdf213.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.