Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4174
Назва: Розвиток змісту дошкільної освіти в Україні у період з 1932 по 1934 роки
Автори: Степанова, Тетяна Михайлівна
Stepanova, Tetyana Mykhailivna
Ключові слова: розвиток мови
фізичне виховання
гра
природознавство
дошкільне виховання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Степанова Т.М. Розвиток змісту дошкільної освіти в Україні у період з 1932 по 1934 роки / Т.М. Степанова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 78-82.
Короткий огляд (реферат): У статті автор аналізує розділи по розвитку мови, фізичному вихованню, грі, природознавству, які увійшли до програми 1934 роки видання, і якою передував той, що критичний передивляється програм 1932 роки, теорії і практики дошкільного виховання в Україні в 1933 році In the article the author analyses the structure of the speech developing programme, the game one, the programmes on physical training and nature study included in “The programme methodical instructions” edited in 1933 that were preceded by critical review of the theory and practice of preschool upbringing in Ukraine in the pre-war years.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4174
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanova.pdf170.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.