Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4173
Назва: Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи
Автори: Пудовкіна, Л.П.
Ключові слова: інформаційні процеси
соціально-педагогічні завдання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Пудовкіна Л.П. Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи / Л.П. Пудовкіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 76-78.
Короткий огляд (реферат): Інформаційні процеси, що відбуваються у вітчизняному освітянському просторі, зумовлюють нагальність розв’язання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним з яких є керівництво індивідуальним становленням людської особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4173
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pudovkina.pdf112.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.