Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4130
Назва: Інноваційний аспект аналізу педагогічної спадщини вітчизняних педагогів 20-х років ХХ століття
Автори: Сафонова, Н. В.
Ключові слова: оновлення системи педагогічної освіти
традиційна система освіти
спадщина вітчизняних педагогів
аналіз останніх досліджень в педагогіці
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сафонова Н. В. Інноваційний аспект аналізу педагогічної спадщини вітчизняних педагогів 20-х років ХХ століття / Н. В. Сафонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 90-92.
Короткий огляд (реферат): У змісті статті розкривається сутність об'єктивно-аспектного аналізу для характеристики і глибокого розгляду педагогічної спадщини педагогів-новаторів 20-х років ХХ століття з метою впровадження і використання їхніх інноваційних ідей в сучасній шкільній практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4130
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf84.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.