Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4128
Назва: Виховний потенціал діалогічної взаємодії в сучасній загальноосвітній школі
Автори: Нікішина, В. В.
Ключові слова: модернізація системи освіти
форми організації навчального процесу
методологічна основа виховної й освітньої парадигми
виховний потенціал педагогічного діалогу
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нікішина В. В. Виховний потенціал діалогічної взаємодії в сучасній загальноосвітній школі / В. В. Нікішина // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 84-87.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі побудови діалогу з учнями, який в даний час проголошується провідним методом і формою організації навчального процесу, бо сучасна педагогічна наука актуалізує перехід від монологічної авторитарної системи викладання до діалогічної парадигми освітньо-виховних технологій в світлі особистісно-орієнтованого підходу до виховання та освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4128
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf72.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.