Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРусалкіна, Людмила Георгіївна-
dc.contributor.authorРусалкина, Людмила Георгиевна-
dc.contributor.authorRusalkina, Lyudmyla Georgіivna-
dc.date.accessioned2019-09-30T12:38:09Z-
dc.date.available2019-09-30T12:38:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРусалкіна Л. Г. Контекстний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 65-68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4087-
dc.description.abstractВ статті розглядається сутність, характеристики і форми контекстного навчання. Побудова моделі процесу професійної підготовки майбутніх лікарів на базі технології контекстного навчання дозволяє максимально наблизити зміст і процес навчальної діяльності студентів до їхньої майбутньої професії. Висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як педагогічної технології. Розкрито сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх лікарів. Реалізація контекстного підходу в процесі навчання професійної англійської мови майбутніх лікарів стимулює розвиток їхніх професійних здібностей, допомагає студентам більш об’єктивно визначати свою професійну придатність. Проблему контекстного обучения сегодня разрабатывают и исследуют такие ученые: Н. Бакшаев, Г. Барская, Н. Борисова, Л. Бурдейная, Т. Дубовицкая, М. Ильязова, А. Ковтун, В. Кругликов, А. Ларионова, И. Марчук и другие. Научная значимость статьи актуализируется тем, что проблемы применения контекстного обучения в процессе профессиональной подготовки будущих врачей в отечественной научной литературе освещены недостаточно. Объектом исследования выступает медицинское образование. Предметом исследования является применение контекстного похода в профессиональной подготовке будущих врачей. В статье рассматривается сущность, характеристики и формы контекстного обучения. Построение модели процесса профессиональной подготовки будущих врачей на базе технологии контекстного обучения позволяет максимально приблизить содержание и процесс учебной деятельности студентов к их будущей профессии. Relevance of the research. The problem of contextual education is being developed today and studied by such scholars as N. Bakshaeva, G. Barska, N. Borisova, L. Burdain, T. Dubovitskaya, M. Ilyazova, O. Kovtun, V. Kruglikov, O. Larionov, I. Marchuk and others. The object of the research is medical education. The subject of the study is the application of the context-based approach in the future doctors’ training. The article deals with the essence, characteristics and forms of contextual learning. The construction of a model nof the training process targeted to future doctors on the basis of the contextual learning technology allows us to maximally transfer the content and process of students’ educational activity into their future profession.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні лікаріuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectконтекстний підхідuk
dc.subjectбудущие врачиuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectконтекстный подходuk
dc.subjectfuture doctorsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectcontext-based approachuk
dc.titleКонтекстний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх лікарівuk
dc.title.alternativeКонтекстный подход в процессе профессиональной подготовки будущих врачейuk
dc.title.alternativeContext approach in the process of the professional training targeted to the future doctorsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusalkina,.pdf259.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.