Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4078
Назва: Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому процесі ЗВО
Інші назви: Ways of forming future primary school teachers’ citizenship competence in the educational process of hei
Автори: Шпаляренко, Юлія Анатоліївна
Shpaliarenko, Yuliia
Ключові слова: громадянська освіта
громадянська компетентність
майбутні вчителі початкової школи
civil education
civil competence
future primary school teachers
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шпаляренко Ю. А. Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому процесі ЗВО / Ю. А. Шпаляренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №4. - С. 90-96.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні поняття громадянської освіти та громадянського виховання, доведено необхідність формування громадянської компетенції майбутніх учителів початкової школи під час навчання у педагогічному закладі освіти. Визначено поняття «громадянська освіта», «компетентність», «громадянська компетентність», описано структуру громадянської компетентності, розкрито її сутність, визначено показники, які характеризують громадянську компетентність особистості. Запропоновано шляхи формування досліджуваного феномена на заняттях з «Основ педагогічної майстерності», описано завдання та вправи, за допомогою яких можна сформувати громадянську компетентність майбутніх учителів початкової школи, доведено їх результативність, описано перспективні напрями роботи в межах дослідження. The modern world requires every person to be a true citizen of his / her state, capable of analysing external changes rapidly and comprehensively, responding adequately to them, to respect the laws of the country, the rights of other people, to be a patriot, to respect national history, culture, language, traditions, and to have a responsible attitude to rights and duties, to strive for democracy, to have an active civil position. Primary school plays a significant role in shaping the fundamentals of civil education of an individual, since personal values are brought up here, children learn about their rights and obligations for the first time, develop qualities and characteristics of the personality that guide and coordinate his / her further development as an active citizen of his / her country capable of conscious choice, having the established desire for justice, fairness, responsibility. Civil competence is one of the key competencies of an individual. Civil competence can be understood as a set of educational elements (knowledge, skills, abilities), experiences, emotional value orientations, personal convictions that help a person to realize his / her place in society, as a duty and responsibility to compatriots, the homeland and the state. In the educational process of a HEI, it is possible and necessary to shape the civil competence of the future elementary school teachers. We proposed a system of exercises and tasks, which we implemented into the course “Fundamentals of pedagogical skills”, aimed at forming students’ civil competence. Due to the diagnostics of the proficiency levels in students’ civil competence at the stating and final stage of the experiment, the effectiveness of the proposed tasks and exercises was revealed, thus we came to the conclusion that it was necessary to include these activities into the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4078
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shpaliarenko.pdf185.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.