Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4070
Назва: Психологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльності
Автори: Ікуніна, Зинаїда Іванівна
Ключові слова: дитинство як соціально-культурний феномен
діти молодшого шкільного віку
фактори ефективної взаємодії
міжособистнісні стосунки
навчальна успішність
спільна діяльність
колективні відносини
функціонально-рольові очікування
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ікуніна З. І. Психологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльності / З. І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 26-28.
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати вивчення впливу властивостей темперамента (активності, темпа психічної діяльності, екстравертивності), міжособистісних взаємин (симпатії й антипатії) та навчальної успішності на ефективність взаємодії молодших школярів у парах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4070
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf70.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.