Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4058
Назва: Особливості організації навчання майбутніх юристів іноземної мови професійного спрямування на засадах компетентнісного підходу
Інші назви: Peculiarities of organization of future lawyer’straining in foreign languages based on competence approach
Автори: Полякова, Г. П.
Poliakova, Hanna
Ключові слова: навчання іноземних мов майбутніх юристів
компетентнісний підхід
іншомовна комунікативна й перекладацька компетенції
обучения будущих юристов иностранному языку
компетентностный подход
иноязычная переводческая и коммуникативная компетенции
future lawyers’ foreign language training
competency approach
foreign language translation and communicative competences
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Полякова Г. П. Особливості організації навчання майбутніх юристів іноземної мови професійного спрямування на засадах компетентнісного підходу / Г. П. Полякова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 223-230.
Короткий огляд (реферат): У статті подано авторську модель організації навчання майбутніх юристів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу. З позицій методології системного підходу конкретизовано провідні складові означеної дидактичної системи. Обгрунтовано критерії якості навчання іноземних мов професійного спрямування,серед яких постають іншомовна комунікативна й перекладацька компетенції як важливі складові професійної компетентності майбутніх юристів.В статье дана авторская модель организации обучения будущих юристов иностранному языку на основе компетентностного подхода. С позиций методологии системного подхода конкретизируются основные составляющие дидактической системы. Обоснованы критерии качества обучения иностранным языкам профессионального направления, среди которых выделяются иноязычная переводческая и коммуникативная компетенции как важны составляющие профессиональной компетентности будущих юристов. In the article the author’s model of organization of future lawyers’ foreign language training on the basis of competency approach is given.From the viewpoint of methodology of systematic approach the major components of didactical system are concretised. The criteria of quality ofprofessional foreign language training are grounded. Among these criteria foreign language translation and communicative competences are pointedout as important components of professional competence of future lawyers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4058
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poliakova.pdf520.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.