Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4005
Назва: | Стан підготовленості майбутніх педагогів-організаторів до професійної діяльності в загальноосвітніх закладах: констатувальний етап |
Інші назви: | The future teachers-organizers’ state of preparedness for professional activity in general educational institutions: the indicating stage |
Автори: | Осипова, Тетяна Юріївна Осипова, Татьяна Юрьевна Osipova, Tetyana Yuryivna |
Ключові слова: | майбутні педагоги-організатори позаурочна діяльність компоненти показники підготовленості студентів future educators-organizers extra-curricular activities components indicators of students’ proficiency |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Осипова, Т. Ю. Стан підготовленості майбутніх педагогів-організаторів до професійної діяльності в загальноосвітніх закладах: констатувальний етап / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 84-90. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена тим, що важливу роль у підготовці школярів до активної життєдіяльності відіграє позаурочна діяльність, основним завданням якої виступає розвиток їхніх здібностей і талантів, створення відповідних умов для задоволення інтересів учнів у вільний час. Виконання поставленого завдання покладається на педагога-організатора, підготовка якого повинна здійснюватись у педагогічному закладі вищої освіти. Метою статті є висвітлення результатів підготовленості студентів до професійної діяльності як педагогів-організаторів на констатувальному етапі експерименту. The relevance of the study is stipulated by the fact that an extra-curricular activity plays an important role while training students in active life, the main task of which is to develop their abilities and talents, to create appropriate conditions which could satisfy students’ interests in their free time. The teacher-organizer, whose training is to be carried out in a pedagogical institution of higher education, is responsible for the fulfilment of this task. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4005 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 280.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.