Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4003
Назва: Синтаксичні вправи в лінгвокультурологічному аспекті
Інші назви: Syntactic exercises in the framework of the linguocultural aspect
Автори: Копусь, Ольга Антонівна
Копусь, Ольга Антоновна
Kopus, Olga Antonivna
Кучерява, Оксана Анатоліївна
Кучерявая, Оксана Анатольевна
Kucheryava, Oksana Anatoliіvna
Ключові слова: культуромовна особистість студента філологічного факультету
лінгвокультурологічний підхід
лінгвокультурологічні завдання
синтаксичні вправи
cultural linguistic personality of the student of the philological department
linguocultural approach
linguoculturological assignments
syntactic exercises
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Копусь О. А. Синтаксичні вправи в лінгвокультурологічному аспекті / О. А. Копусь, О. А. Кучерява // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 80-86.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему формування культуромовної особистості студента філологічного факультету, зокрема проілюстровано лінгвокультурологічний підхід до навчання української мови в межах навчальної дисципліни «Синтаксис української мови». Синтаксичні вправи класифіковано за характером виконуваних студентами операцій (аналітичні, реконструктивні, конструктивні). Головна увага зосереджена на особливостях використання методологічного інструментарію сучасної лінгвокультурології (прийомів лінгвоконцептологічного моделювання, концептуального аналізу тексту) у процесі розробки системи синтаксичних вправ (акумулятивно-аналітичних, асоціативно-аналітичних, когнітивно- реконструктивних, творчих). Дидактичним матеріалом послугували твори М. Коцюбинського, класика української літератури.The urgent task of contemporary philological education is to involve students into national culture on the basis of their native language, that is, the introduction of the linguocultural approach, the methodological principles of which are the provisions on the interrelated study of a language and culture, the doctrine about the concept as the main cell of culture in the human being’s mental world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4003
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf211.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.