Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3996
Title: Сучасні технології візуалізації навчального матеріалу на лекційних заняттях із лінійної алгебри
Other Titles: Modern visualization technologies of educational material at linear algebra lectures
Authors: Дубовик, Віталій Васильович
Дубовик, Виталий Васильевич
Dubovyk, Vitaliy
Keywords: освітній процес
лінійна алгебра
лекційні заняття
засоби візуалізації
educational process
Linear Algebra
lectures
visualization tools
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Дубовик, В. В. Специфіка викладання і навчання польської мови україномовних мовців / В. В. Дубовик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 15-22.
Abstract: У статті розкрито актуальність впровадження сучасних технологій візуалізації навчального матеріалу та обґрунтовано доцільність їх використання на лекційних заняттях з лінійної алгебри. Висвітлено зміст понять «ментальна карта», «мем», «інтерактивна стрічка часу», «хмара тегів». Проаналізовано особливості використання ментальних карт як альтернативного способу запису лекцій студентами. Розглянуто принципи створення мемів для подальшого успішного використання на лекційних заняттях з лінійної алгебри. Висвітлено переваги інтерактивних стрічок часу та особливості використання хмари тегів під час навчання лінійної алгебри. The introduction of modern information and communication technologies into the educational process is one of the priority directions enabling the modernization of the system of teaching staff training in Ukraine. It induces pedagogical and science workers to use modern visualization technologies in order to present educational material in an interesting and accessible form. The use of modern visualization technologies is very effective in Linear Algebra teaching, especially in the process of presenting new material. It is noted that it is due to the necessity to display drawings, graphs, formulas, etc., which would otherwise take a lot of time to be displayed on the board; the reduction of class hours allotted for the same amount of study material; the need to display dynamic or spatial models, etc.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3996
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf403.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.