Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинова, Раїса Юріївна-
dc.contributor.authorМартынова, Раиса Юрьевна-
dc.contributor.authorMartynova, Raisa Yuriivna-
dc.contributor.authorКордонова, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorКордонова, Алла Викторовна-
dc.contributor.authorKordonova, Alla Victorivna-
dc.date.accessioned2019-09-19T07:04:03Z-
dc.date.available2019-09-19T07:04:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМартинова Р. Ю. Методика навчання лінгвістичного аналізу англомовних художніх текстів студентів-філологів / Р. Ю. Мартинова, А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №4. - С. 47-52.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3969-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методику аналізу художніх англомовних текстів різних жанрів за допомогою компресійного методу Р. Мартинової. Обґрунтовано, що його сутність полягає в оволодінні скороченим обсягом мовного матеріалу при максимально широкому вживанні кожної його одиниці в її різній за формою та за змістом взаємодії зі всіма вивченими раніше. Доведено, що використовуючи окреслену методику, студенти-філологи опановують лінгвістичний матеріал літературних творів та значно удосконалюють культуру власного іншомовного мовлення. В настоящее время требования прямых контактов украиноязычных специалистов с их зарубежными коллегами обусловливают необходимость понимания и использования ими различных лингвистических явлений, в частности, используемых в художественных текстах разных жанров. Этот тезис является особенно актуальным для филологов, профессиональная компетентность которых невозможна без владения всеми выразительными средствами иностранного языка. Nowadays the demands of direct contacts of Ukrainian speaking specialists with their foreign colleagues cause the necessity both to understand socio-cultural peculiarities of their speech and to use language phenomena represented in literary texts of different genres. This point of view is the most topical for philologists whose proficiency is unimaginable without a good command of all expressive means the English language possesses.However, the existing methodology of teaching the English language and literature does not provide students with the designated skills.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectангломовний художній текстuk
dc.subjectлінгвістичний аналіз текстуuk
dc.subjectстуденти-філологиuk
dc.subjectкомпресійний методuk
dc.subjectмовленнєві ситуаціїuk
dc.subjectемоціогенні ситуаціїuk
dc.subjectанглоязычный художественный текстuk
dc.subjectлингвистический анализ текстаuk
dc.subjectстуденты-филологиuk
dc.subjectкомпрессионный метод обучения иностранным языкамuk
dc.subjectречевые ситуацииuk
dc.subjectэмоциогенные ситуацииuk
dc.subjectEnglish literary textsuk
dc.subjectlinguistic analysis of the textuk
dc.subjectstudents-philologistsuk
dc.subjectthe compressive method of foreign language teachinguk
dc.subjectspeech situationsuk
dc.subjectemotion-provoking situationsuk
dc.titleМетодика навчання лінгвістичного аналізу англомовних художніх текстів студентів-філологівuk
dc.title.alternativeМетодика обучения лингвистическому анализу англоязычных художественных текстов студентов-филологовuk
dc.title.alternativeThe methodology of teaching students-philologists linguistic analysis of english literary textsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raisa Martynova.pdf156.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.