Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3967
Назва: Методика підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів
Інші назви: Experimental verification of the training methods aimed at bachelors of musical art in developing of pupils’ audial culture
Автори: Пань Сінюй
Pan Xingyu
Ключові слова: підготовленість до формування аудіальної культури школярів
константувальний та формувальний етапи експерименту
майбутні бакалаври музичного мистецтва
forming experiment
ascertaining experiment
musical art bachelors’ proficiency to form schoolchildren’s audial culture
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Пань Сінюй. Методика підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів / Пань Сінюй // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 45-51.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст та результати експериментальної перевірки ефективності методики підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів. Методика складалася з цільового, теоретико-методичного, музично-змістового та результативно-аналітичного блоків. Наведено основні складники цілісної методики, що ґрунтувалася на середовому, акмеологічному, аксеологічному та технологічному підходах, визначених до них педагогічних принципах, ґрунтовно розроблених педагогічних умовах та методах. The content of an experimental study devoted to testing the effectiveness of the methodology for training future Music teachers in the development of pupils’ audial culture is revealed in the article. The audial culture of schoolchildren in the study is presented as part of their musical culture, the entire methodological and pedagogical training of students being aimed at its formation. The methodology, consisting of target-oriented, theoretical, methodical, musical and informative as well as productive analytical units, is aimed at improving the proficiency quality of bachelors majoring in musical art to form the audial culture of schoolchildren. It is grounded that the students themselves should have this kind of musical culture in order their work with schoolchildren to be more effective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3967
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf209.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.